Kundeservice
Pasning af e-mails, telefon, chat og sociale medier og opfølgning
– vi laver ikke andet….
som ”interne” medarbejdere gør – så vi arbejder koncentreret hele dagen
– og følger op, og følger op, og følger op, og følger op, og følger op!
-der findes mange grunde men typisk er det travlhed og manglende overblik
Som selvstændig/direktør i mindre og mellemstore virksomheder har man typisk lidt for mange bolde i luften og lidt for lidt tid.
Mange ledere vælger derfor at outsource flere administrative opgaver til en virtuel assistent (VA).
En VA arbejder fra et andet sted og ofte kun på deltid – og vil således typisk være en meget billigere løsning end at ansætte en fultidsassistent.
Din VA kan hjælpe dig med alle tænkelige administrative opgaver – det kan både være til mere simple ting, som at holde styr på kalenderen og aftale møder, og mere komplekse opgaver.
Merqur Administrationsservice ApS har service og administration som kernekompetencer – og har derfor nogle af Danmarks bedste og billigste virtuelle assistenter – og vi glæder os til at bevise dette for dig !
– så er vi kun et opkald borte….
89 87 13 13 med det samme
så ringer vi dig op når det passer dig
Merqur Administrationsservice ApS blev stiftet i 2018, idet Merqur Regnskabsservice ApS oplevede stigende efterspørgsel fra kunder efter hjælp til mere simple – men dog tidskrævende – administrative opgaver til konkurrencedygtige priser.
Hverdagen for de virksomheder, vi har som kunder, er flyttet ud på nettet, i skyen og på de sociale medier (SoMe). Det betyder, at man tilsvarende bliver nødt til at kommunikere med sine kunder på alle platforme.
Merqur Administrationsservice ApS leverer til denne efterspørgsel – og er løsningen på, hvordan flere moderne virksomheder outsourcer og/eller optimerer deres administration eller dele heraf.
Merqur Administrationsservice ApS hjælper således også direktøren med at kunne bruge mere af sin tid på det som hun/han er bedst til (og bedst kan lide).
Vores kunder er primært virksomheder med mellem 1-20 ansatte – der skal bruge en ”virtuel assistent” eller ”blæksprutte” der 24/7 kan passe deres (online) kommunikationsplatforme.
Vi er således ”administrationsblæksprutter” – og eksperter vedrørende ”kontorarbejde” – hvad enten det er rykkerservice, telefon/mail/chat pasning, webordrestyring eller lignende.
Med vores strategiske placering – med en underafdeling i Málaga i Sydspanien – kan vi samtidig differentiere os på prisen, da omkostningsniveauet i Málaga er væsentligt lavere end i Danmark.